背比べ

背比べ

2011年1月20日木曜日

寒さ対策!

It is very cold...so I got some new leg warmers☆

新しいレッグウォーマー☆寒いので、大活躍しそうです。





This is Jeff's new socks. They are very warm!!

ジェフの新しいあったか靴下です。早速今日履いて行きました。



We don't know why...but our baby loves Jeff's bag. He gets so excited when Jeff comes home, I mean Jeff's bag comes home! Jeff didn't want him to play with the bag, so he hide it. A little later, our baby was being quiet so I looked over, and he found the bag and playing with it again.

何故か分かりませんが、赤ちゃんはジェフの鞄が大好き!ジェフが帰って来ると嬉しそうににこにこして、ジェフ...ではなく鞄に寄って行きます(笑)。でもジェフに触ったら駄目〜と言われて、隠されてしまいました。ところが...何か静かにしてるな〜と思ったら、また鞄を見つけて遊んでました。



I didn't do it!!

しまった!みつかってしまった!!


1 件のコメント:

  1. エリーが龍くんの写真を見て、アレックって言ってました。エリーにはこれくらいの年の子は全員アレックに見えるらしい。。。(笑)見つかってしまった龍くんの顔がこれまたかわいい~!

    返信削除