背比べ

背比べ

2011年4月18日月曜日

飲茶☆

It was my birthday last week, so Jeff's parents took me to eat dimsum today. Our baby looks like thinking about doing something bad!!

今日は、先週私のお誕生日だったので、飲茶を食べに連れて行ってもらいました☆なんだかだんだんいたずらな顔つきになってきました!!








After DimSum, we went to Costco. Our baby hates to be strapped but loves going to stores!

飲茶の後はコストコへお買い物に行きました。赤ちゃんはシートベルトが大嫌いだけど、お買い物は大好きです☆




We went for a walk again after shopping.

お買い物の後は、またお散歩に行きました。朝は雨が降っていたのですが、雨もやんで風もなく、ちょうど良い気候でした。






0 件のコメント:

コメントを投稿