背比べ

背比べ

2011年6月18日土曜日

お別れ会

We are going to move to Kyoto city next month for Jeff's work. He told his ESS students about it last week, and they planned a surprise farewell party for him. He still has more than a month before he moves, but because of his business trips and students' tests, there is not many chances for them to get together as ESS club so they threw a party yesterday. I guess it was supposed to be a surprise party... but they were talking about the party while Jeff was right next to them thinking he wouldn't understand any Japanese. They got presents for even me and our baby! That was a surprise!

ジェフのお仕事の関係で、来月京都市内に引っ越すことになりました。まだ引っ越しまで1ヶ月ちょっとあるけれど、それまでに出張やら期末テストやらでESSの生徒達と会う機会もあまりないので、昨日お別れ会をしてくれたそうです。一応サプライズパーティーだったそうですが、生徒達はジェフが全く日本語が分からないと思っているのか、ジェフの側でこそこそと計画を立ててくれていたみたいです(笑)。私と赤ちゃんにまでプレゼントを用意してくれていました!サプライズでした!嬉しい〜☆



0 件のコメント:

コメントを投稿