背比べ

背比べ

2010年10月6日水曜日

コラーゲン

I cooked Beef tendon and Daikon for dinner. I've heard that tendon has lots of collagen and it is good for your skin.

今日は牛すじと大根の煮込みを作ってみました。牛すじはコラーゲンがいっぱいと聞いたので、最近痩せてきてお肌に張りが無くなってきたジェフに良いと思って!初めてにしてはまぁまぁ上手にできたかな。


This is the picture that I took. Jeff says that how I took doesn't look delicious.

私が撮った写真。どうしても全体を撮ってしまうけど、ジェフが言うには美味しくなさそうらしい。



This is Jeff's work. Better?

ジェフが撮った写真。ちょっと雑誌とかに載ってそう?



Hope our skin will be like a baby's tomorrow!

明日はこんなお肌になってるかな〜。寝ながら笑ってる♡




0 件のコメント:

コメントを投稿